Logo
Rád pomůžu. Zavolej.
(Po-Pá, 8-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Nevíš si rady? Neváhej se na mě obrátit.
Blog
Špaldové bramborové šišky s mákem Špaldové bramborové šišky s mákem
Tradiční bramborové šišky s mákem trochu jinak. Výborný sladký oběd, který může být zdravější než klasická varianta. Každá hospodyňka navíc ocení rych... číst celé
Domácí máslo z vlašských ořechů Domácí máslo z vlašských ořechů
Pojď si užít svou chvilku jenom pro sebe s luxusním domácím máslem. Výborná a rychlá snídaně nebo svačinka. Doma nebo v práci. Jak si užiješ tuhle lah... číst celé
Celozrnné mandlové tartaletky s krémem z růžové čokolády Celozrnné mandlové tartaletky s krémem z růžové čokolády
Luxusní celozrnné mandlové tartaletky s orginálním krémem z růžové čokolády jsou jako stvořené pro výjimečné události. číst celé
Zobrazit všechny články
Odměň se ještě víc a buď maximálně SPOKY!

Speciální nabídky, slevy a novinky jen pro Tebe.

Můžeš se kdykoliv odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Dej nám like nebo napiš zprávu
  1. Úvod
  2. Kdy a jak reklamovat?
Kdy a jak reklamovat?

Kdy reklamovat

  1. Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
  2. Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
  3. V případě, že kupující přebírá zásilku od přepravce či ve výdejním místě zprostředkovatele (ne prodávajícího), je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci či zprostředkovateli.
  4. V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

Jak reklamovat

  1. Zákazníkům doporučujeme obrátit se na nás nejprve telefonicky nebo e-mailem na naše kontaktní údaje, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.
  2. Email: reklamace@spoky.cz, tel.: +420 725 592 857.
  3. Reklamované produkty lze odeslat balíkem bez dobírky na adresu prodávajícího: Anita Jakvidová, Tylova 28/5744, Jihlava 586 01. V takovém případě prosíme o připojení krátkého vyjádření důvodu reklamace.
  4. Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál faktury. V krajním případě lze použít pouze číslo objednávky, kdy může doklad vyhledat sám prodávající.
  5. Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, ideálně i číslo účtu pro vrácení kupní ceny v případě uznání reklamace).
  6. Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, sleva na zboží, vrácení částky formou poukazu na nákup, vrácení částky). Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.

Řešení a průběh reklamace

  1. Prodávající informuje zákazníka o způsobu posouzení reklamace do 7 pracovních dnů od obdržení reklamace a potvrdí převzetí reklamovaného zboží.
  2. Na posouzení a realizaci reklamace má prodávající 30 dnů.
  3. O vyřízení reklamace prodávající informuje zákazníka telefonicky či elektronicky na zanechané kontaktní údaje neprodleně od posouzení reklamace.
  4. Prodávající může reklamované zboží vyměnit či opravit. V případě, že to nelze, může zboží poměrně vzhledem k poškození zlevnit či vrátit čásktu, za kterou bylo zakoupeno a to bankovním převodem, případně po domluvě hotově nebo formou poukazu.
  5. V případě, že prodávající nestihne posoudit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník právo na nový produkt nebo vrácení částky, za kterou bylo zboží zakoupeno.
  6. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených přepravních nákladů spojených s podáním reklamace v obvyklé výši přepravy za obdobné zásilky.
Odměň se ještě víc a buď maximálně SPOKY!
Můžeš se kdykoliv odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

                                

 
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.